понеділок, 28 січня 2013 р.

В Жириновського полетіла капуста (ВІДЕО)

Після того, як Жириновський кидався українофобськими фразочками на прес-конференції в Києві, зокрема зневажливо заявив, що Україна - це Північна Корея, а Росія - Південна, активістка КУПРу жбурнула в політика при всіх капустою!:)

Інтерв'ю з героїнею від ІА Ліга Бізнес Інформ:

Сьогоднішня прес-конференція голови ЛДПР Володимира Жириновського в Києві зібрала аншлаг, у залі було не проштовхнутися. Скандальний лідер російської партії заявив захід на тему "Росія - Україна: розважливе євросусідство або слов'янський альянс?" У розпал спічу під Володимира Вольфовича з аудиторії полетів пакет з квашеною капустою (відео інциденту). "Охорона, виведіть її, придурки!" - істерично розкричався Жириновський, обтрушуючи піджак. Овочевою терористкою виявилася студентка, представниця організації КУПР (Коаліція учасників помаранчевої революції) Тетяна Ліходєєва.

Після акції метальниця капусти розповіла кореспонденту ЛІГАБізнесІнформ, що тепер побоюється помсти ФСБ, але про свій вчинок не шкодує.
- Навіщо ви це зробили?
- Показати Жириновському і його прибічникам, що ми не допустимо приїзду українофобів на територію нашої країни. Кидаючи капусту, я йому сказала, що ми його вважаємо персоною нон грата в Україні.
- Коли задумали акцію, і чому саме капуста?
- Ми лише вчора ввечері, напередодні прес-конференції, дізнались про неї. Спонтанно зібралися і вирішили саме так зробити. Капусту вибрали як найбільш лояльний варіант з російських символів, у порівнянні з валянками, балалайками.
- Із залу вас вивела охорона, що було далі?
- Я по сходинках добігла до першого поверху, мене наздогнав один охоронець, ще двоє було на першому поверсі. Вони мені сказали, що краще по-доброму дати їм паспорт. В іншому випадку розберуться без міліції. Я подумала, що вони не просто так це говорять, і показала їм паспорт, вони переписали всі дані, щоб передати до правоохоронних органів.
- Міліцію не викликали, протокол не складено?  - Ні, там взагалі не було представників міліції поруч.
- Тобто ви розбиралися тільки з охоронцями Жириновського?  
- Ми точно знаємо, що це співробітники ФСБ. Коли мене попросили показати паспорт, я у відповідь попросила пред'явити посвідчення. Він показав, я не встигла прочитати, але можу впевнено сказати, що це був представник правоохоронних органів Росії.
- Не побоюєтеся?
- Якщо чесно, трохи побоююся. Навіть не з'явлюся вдома. Але я більше за батьків переживаю, адже в паспорті вказано адресу.
 Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ