Одеські активісти вирішили розробити концепцію правил та характеристик громадського транспорту, яку можна було б прийняти на законодавчому рівні у кожному місті України та застосувати на практиці.
Проект “Мій ідеальний автобус” поки що представлений лише у вигляді міні-сайту, на якому зібрані всі необхідні характеристики такого транспорту, пише журнал Inspired. За словами авторів проекту, їх мета – не лише створити спільноту для відстоювання інтересів пасажирів, а й боротися за європейську якість пасажирських перевезень у містах України.
“Для більшості людей, включаючи автора проекту, поїздка в наземному громадському транспорті, як в межах міста так і поза ним, супроводжується справжнім випробуванням, приниженням власної гідності, безправністю перед приватними перевізниками і жахливим станом муніципального транспорту. Я хочу змінити це, але щоб це виправити потрібно бажання всіх людей, які також як і я, користуються громадським транспортом по всій країні, відстоювати свої права і вимагати перегляду політики міського транспорту”, – йдеться на сайті проекту.
У більшості міст автобусний парк складають «маршрутки», де водій є контролером і водієм одночасно. Автобуси брудні, тісні, взимку холодно, а влітку душно. Справжнім випробуванням є поїздка в годину пік, передача грошей через весь салон і хамство водіїв. Не дивно, що навіть найбільш милі “божі кульбабки” стають в таких умовах просто нестерпними від злості.
На основі зібраних побажань та вимог законодавства, активісти зібрали концепт “ідеального автобусу”:
Серед головних вимог, які повинен виконувати сучасний міський автобус:
– Номер маршруту видно тим, хто погано бачить
– Працюючий кондиціонер і опалення салону
– Зручні і практичні сидіння
– Контроль за автобусом по геолокації
– Постійна чистота і порядок в салоні
– Конструкція автобуса з низькою підлогою
– Охайні та ввічливі водії
– Дотримання часу
– Оплата проїзною картою
– Тоновані вікна
– Відсутність музики водія в салоні
– Оголошення зупинок
– Працюючий кондиціонер і опалення салону
– Зручні і практичні сидіння
– Контроль за автобусом по геолокації
– Постійна чистота і порядок в салоні
– Конструкція автобуса з низькою підлогою
– Охайні та ввічливі водії
– Дотримання часу
– Оплата проїзною картою
– Тоновані вікна
– Відсутність музики водія в салоні
– Оголошення зупинок
Немає коментарів:
Дописати коментар
Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ