неділю, 24 березня 2013 р.

В гостях у рідновірів на Фрунзенському (ФОТОРЕПОРТАЖ)


У ці вихідні різні рідновірські спільноти Січеслава святкували слов’янський Новий Рік – проводжали зиму спалюванням опудала Мари, славили рідних богів та співали пісень. На одному зі  славлень (пана Ясногора та пані Любави) побувала і я – щоб впевнитись, що сучасні язичники не вбивають немовлят заради принесення у жертву богам. Тобто ні, не так: що вони зовсім не вбивають немовлят, і не лише задля пожертви :)



Відоме не лише для рідновірів капище на Фрунзенському сьогодні було  надзвичайно затишним та привітним. Майже не було вітру, тихо,  лише ми – і Природа, з якої ми черпали енергію і якій віддавали свою пошану. Коли я виїхала з лісу і потрапила на свій район, дуже здивувалася контрасту, адже мене зустріли сніг та завірюха, про що я зовсім забула на спокійному капищі.


Після хороводів, пісень і славлень – пожертва. І  це зовсім не кров,як думають про язичників, а хліб та вода – те, що дає нам життя. 
Шматочок хліба з’їли, шматочок кинули у багаття, а решту – розклали по капищу на поталу  богам та пташкам.

Але були, звичайно, і «перегиби», як же без цього? Наприклад, в тексті одного зі славлень,  коло рідновірів згадало  «вождів наших». Прославило Президента, Кабінет Міністрів, Верховну Раду. Я тільки зробила круглі очі « WTF», один зі знайомих усміхнувся  з мого виразу обличчя, а потім пояснив, що таким чином пан Ясногор намагається поставити наших можновладців на шлях істинний. З моїм запереченням, що це зовсім не по-язичницьки, а більш по-християнськи, він погодився.  


В енергетичних вправах було багато чого цікавого. Я не фотографувала їх з двох причин: по-перше, бо це занадто особисте, і по-друге, сама хотіла взяти участь.  Найбільш сподобалось спалення у багатті моїх проблем, очищення аури та вмиванням вогнем.  Впевнена, щодо цих вправ знайдеться багато скептиків.  Але в таких речах важлива віра і тоді ефект плацебо обов’язково дасть про себе знати :)
Кожен просить собі у Ярила, чого забажає.
Зав'язуємо на деревах стрічки зі своїми бажаннями.
Мені до рук припало дві стрічки, тож моє бажаня має здійснитись двічі :)
Найприємніша, мабуть, процедура - очищення за допомогою звукових вібрацій.
Забула назву цього інструменту - соромно.
Стрибки через багаття - це не ексклюзивно, але вельми заряджає. 
Тут, на Природі, серед  хвойного пахучого лісу стрибки через вогнище   не мають вікових обмежень. 




І наостанок три потрібні речі:
1.Келебрант Домінатор проти даної публікації.  Це пишу для того, аби не склалося ілюзії, що він підтримує  спільноту пана Ясногора (знаю, для когось це важливо). 
2. Під час візиту до рідновірів у мене в голові промайнула думка, що неважливо, у скількох  та яких богів ти віриш, а важливо, що ти відкритий світу та новим знанням. Мабуть, мене здатні зрозуміти лише агностики, та якщо ні - дайте мені знати:) 
3. Ну і не можу не привітати вас з Новим Роком! Слава рідним богам! :)

Онука Чучупаки






3 коментарі:

  1. Ох эти экстремисты...

    ВідповістиВидалити
  2. вы на лица посмотрите мужика и бабки для начала...

    ВідповістиВидалити
  3. ...знов із своїми кумирчиками та бовванчиками, "рідні", локальні, обмежені божки - це уособлення певних сил природи. Бог-Творець - Єдиний, що сторив всіх і все...скільки вже можна упиратися?! Чи ви не бачите шо язичництво нас роз'єднує?!
    "Бог Україна Свобода" - шо не ясно?!
    Слава Україні!

    ВідповістиВидалити

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ