пʼятницю, 17 серпня 2012 р.

Боротьба зі свавіллям на парківках


Сьогодні 17 серпня приблизно  о 14.50 я раптово побачив,  як  Анатолій Галілей (кандидат до ВР)  боровся з незаконними  паркувальниками  біля «Мост-Сіті». Вони не маючи ніяких документів  «здирали» з громадян гроші за паркову. 

На запитання «Якщо не ти, то хто?» «що відбувається?» Анатолій Галілей відповів.

«У цих людей (паркувальників) не має ані  документів, ані посвідчень чи чеків, а вони поначіпляли на себе різні нашивки і в наглу грабують людей. Коли  я це побачив мене це обурило. Я почав  підходить до водіїв автівок і пояснювати їм,  що вони можуть не платити гроші  цим шахраям. Я впевнений, що частина грошей піде на підтримку «влади» .»

Розмову нам не дав закінчити злий «паркувальник» ,  який почав погрожувати:

«Вы не знаете, кто у меня  хозяин

  Анатолії не зважив на погрозу пішов спілкуватись з наступним «клієнтом» шахрая – паркувальника.  Я  посміхнувся с шахрая, який крім погроз ні чого не міг зробити, і далі пішов займатися своїми справами.

P.S. Громадяни України, вивчайте свої права, слідкуйте за новинами і не давайте можливості обманювати себе режиму внутрішньої окупації та його дармоїдам. 

Спеціально для "Якщо не ти, то хто?"
Келебрант Домінатор 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ