Не встигли ще канути в Лету новини про те, як кавказці накивали п’ятами в Кривому Розі та карколомний «чисто пацанский» шлях Сарданяна до фінансового успіху, як на обрії з’явилась новина, яка стосується безпосередньо нашого обласного центру.
Той же Вілкул, який криє бізнес вірмен на місцях, вирішив сприяти своєму протеже у підкоренні січеславської інфраструктури. По результатам тендеру авто перевізників, що відбувся днями в місті, переможцям віддали 64 з 119-ти нині існуючих маршрутів. 6 найприбутковіші (приміські) з них з якогось дива виборола одеська фірма «ПівнічТранс», власник якого, Сурен Сарданян, є власником і і одеського автовокзалу та контролює 80% одеського пасажирського маршрутного транспорту. Анонімус гарантує, що дружба Сурена з криворізьким міським головою Юрієм Вілкулом та віце-прем’єром Вілкулом Олександром аж ніяк не впливає на трудові успіхи цього працьовитого пана і він всього досяг сам!.
55 маршрутів, що залишились, будуть
«розіграні» між фірмами-претендентами в кінці 2013 року. Зазначимо, що жодна з
двох великих авто компаній, що займається перевезенням пасажиропотоку в місті
поки що не здобула жодного маршруту на цьому перерозподілі.
Досить цікавим є той факт, чому
місцевим діючим логістико-транспортним фірмам - «Технополісу» та «Ваурусу» не
вдалось зберегти свої позиції на цьому етапі конкурсу. Все ж таки, є більш
логічним віддавати квоту на пасажироперевезення тим, хто знається на місцевих
реаліях та специфіці січеславських шляхів. Так, наші маршрутки далекі від
ідеалу, але чи буде краще, якщо нас возитимуть на заіржавілих посудинах
неочікувані одесько-кавказькі Шумахери?
Спеціально для «Якщо не ти, то хто?»,
Правий Гном.
Правий Гном.
Одесити і у Київ пхалися, але там їх швидко відігнали. Нашим місцевим автоперевізникам потрібно діяти більш рішуче - виводити своїх людей на вулиці!!!
ВідповістиВидалитиЖурналістка Юдіна на це питання вже звертала увагу