пʼятницю, 27 вересня 2013 р.

Враження учасника, який зносив паркан на Перемозі

Пристрасті навколо незаконної забудови в Січеславі на проспекті Героїв, 30 не вщухають. Паркан, який вчора знищили місцеві жителі, свободівці та якщошники, сьогодні знову стояв на колишньому місці. 

На прохання жителів активісти заново зібралися. Ми запитали одного з якщошників (К.В.), що ж саме сьогодні було:
 
"В черговий раз зносили паркан, який за ніч поставили забудовники. Приїхав на місце на прохання жительки. Міліції не було,на відміну від учора, охоронці знову ж таки не вмішувались. Самих жителів, котрі зносили,  було небагато, більша частина стояла осторонь  і знімала на телефон (!). На моє питання до одного з місцевих, чоловіка-"папарацці": "Мені що, більше потрібно?" житель будинку сказав: "Мені сьогодні погрожували... Я не лізу. Ви поїдете, а мені тут жити". "Куди я поїду? - кажу. - Я що, в іншому місті, по вашому, живу???". Чоловік знітився і не знайшов, що відповісти. Я запропонував йому сказати про погрози журналістам, він - відморозився.

Щодо журналістів, то були на місці 34 канал, 9 канал, якийсь фотограф і газетяр. 

Зрівнювали паркан з землею невеличка купка жителів, свободівці, пара активістів "Якщо" і юнаки з сусідніх будинків. В основному - молодь. Старші бояться, залякані - одним словом, постсовєти. Шкода людей - з одного боку, з іншого - навряд чи піду наступного разу. Допомагати тим, хто сам цього не хоче, це вже навіть не благодійність, це - насилля".

 


2 коментарі:

  1. Жителям надо объединение со Свободой вмести мы сила, Мер +Регионы и коммунисты дно.

    ВідповістиВидалити
  2. Фото и вiдео того "якогось фотографа")))
    Доречi, вiн активист громадського руху "ЗОВ" (Закон Один для Всех)

    Ось посиланя на его статтю.
    http://zovzakona.org/content.php?zov=1142-svoboda

    ВідповістиВидалити

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ