неділю, 29 липня 2012 р.

В Дніпропетровську - часник проти гречки !


В суботу  активісти громадського руху ЧЕСНО   вийшли на вулиці Дніпропетровська  закликати городян перевірити майбутніх кандидатів на вибори до ВР за шістьма критеріями доброчесності. 
Разом з ними вийшла й я, в образі медсестри, що лікує політиків вакциною чесності.  Для повного антуражу не вистачало хіба що шприців, але  ми компенсували це запалом та впевненістю в голосі :) 

Година спілкування з людьми різного  віку та різних ступенів громадської відповідальності дозволила скласти такий цитатник майбутнього виборця:

-          – Ой, да разве там есть  честные? Нет и никогда не будет !

       – А я не буду голосовать!

-         Верните строку «Против всех, и тогда я пойду на выборы!

-          Мне не интересно.

-         А что, снова выборы? Кого? 
-         
-          Хорошее вы дело делаете, но я в это не верю.

-          Правильно! Всех их надо оттуда повыгонять!

-         Я вообще москвич и хочу жену увезти из этой страны. Она только пока не соглашается. А у вас ничего не получится.
 
-          А расскажите мне, кто такая Наталия Королевская? Откуда взялась?
-         Не дивлячись на те, що було багато негативних відгуків про владу, нашу справу та  країну в цілому, хороші  моменти все одно цінніші.

      Я бачила, як обурювалися й набували рішучості ті, хто почув про 3 доброчесних з 449 депутатів.  Я  з радістю давала листівки тим, хто казав: «А дайте, я сусідці й родичам передам!». Я  прощалася словами «Слава Україні!» з російськомовним патріотом, що проти мовного законопроекту,  і отримала у відповідь від нього: «Героям слава!». 

      Я зрозуміла: до виборця можна достукатись (шкода, стукати треба довго).

-          Девочки, а сколько вам платят?

-          Мы не за деньги.

-          А, за идею. А я вот так не могу…

-          Вы голосуете, видимо, за  гречку?

-          Гречку не люблю, а вот макароны с сыром... )
А команда ЧЕСНО любить часник! : ) Сподіваємось, його буде достатньо, аби  кандидати в депутати не змогли нечесною гречкою  підкупити свого виборця.  Бо як довго можна  голосувати за них, недостойних? 
P.S. Дізнатись про громадянську ініціативу ЧЕСНО детальніше можна тут, знайти  скелети в шафі кожного депутата тут, а висловити свою думку з приводу проекту – в коментарях чи на підписці. 


Спеціально для "Якщо не ти, то хто?"
Хтось Чорненька


1 коментар:

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ