четвер, 5 липня 2012 р.

Дякую регіоналам за майже перший клас!

Тенденція викуповувати квитки Укрзалізниці на Київ, коли плануються масові протести, наврядчи когось здивує - наша бандовлада здатна на все. Впевнена, таку акцію регіонали  влаштували і на цьому тижні, з метою обмежити потік обурених  мовним законом до столиці.
Поїздку до Києва планувала ще до усієї мовної заворушки біля Українського дому. Квиток купувала приблизно в той час, як  Верховна Рада тиснула на кнопочки. Напрям до Києва був забитий повністю: мені лише пропонували купейні квитки за 190 гривень (це вже зі знижкою по студентському!).  Грошей було щиро шкода, це зрозуміла працівниця каси з мого виразу обличчя,пошукала детальніше і сказала: О,є один в плацкарті!.  Я радію і плачу за квиток 80 гривень. Ну то й що, що другим класом!:)


Коли потрапила у вагон потяга, він виявився напівпустим.  Під Українським домом на той момент вже атакували навіть Кличка (уявляєю, яке буде відлуння від світової спільноти). Сусідка (ми з нею були в двох плацкартному купе) сказала, що їй навіть було моторошно їхати, бо  спочатку (з Євпаторії) у всьому вагоні взагалі було 4 людини. Я наївно чекала, що вагон заповниться в Знам'янці, Білій Церкві, у Фастові (остання надія), але цього не сталося. На Київському вокзалі нас вийшло не більше 10 людей.

Як добре, що я не платила за купе.  Адже з 50% знижкою отримала майже перший клас!:)

P.S. всім бажаю знайти спосіб дістатися до Києва! Слава Україні!


Онука Че.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ