середу, 23 січня 2013 р.

Вітання викладачеві, який мене не навчав логіки:)

Не люблю своє ДНУ.  Дуже рідко ця тематика проскочує на блозі, але зазвичай я її обходжу стороною: хочу отримати свій диплом і подарувати його батькам, а не так, як Келебрант, третій  рік мати проблеми з сесіями через те, що не вміє стримувати рота перед камерами:) (От така я конформістка).

В ДНУ в нас обшарпаний корпус, пофігістичний деканат і викладачі, які в заліковках пишуть один предмет, а викладають те, що вміють. Та все ж таки, навіть в темних Галактиках бувають зірки. 

В нас на журфаці зірками вважаються інакомислячі, себто ті, чиї слова вражають, вводять в ступор, або (о, згадала українську метафору!) збивають з пантелику.  Таким був один  з наших факультативних викладачів - логік.  Цікава людина, котра, звичайно, логічному мисленню нас не навчила (як взагалі можна 40 дівчат з факультету журналістики навчити логіки?), але за те дуже повеселила. 

Наш логік відкрив мені апокрифичну Ліліт, інший погляд на першу (тобто, не першу) жінку Єву, так, що відтепер одразу, коли бачу лозунг "Єва - твоя лучшая подруга!" - посміхаюсь.  Він казав, що "в середині всі люди однакові: теплі та рожеві", називав дітей індиго дітьми авокадо і якось по дитячому щиро з цього тішився. А ще ненавидів жінок ( схоже, усіх), розповідав цікаві історії про роботу на стройці і  захоплювався всидючістю Толстого: "Войну і мир" і відксерити важко, а переписати взагалі нереально!".

Пам'ятаю щось про закони Арістостеля, які він нам давав. Навіть колись змогла пощеголяти цими знаннями перед одним хлопцем. Та на цьому пам'ять про конспект з логіки обривається.
Тож не дивно, що коли він ставив нам відмітки в заліковки,  сказав: "Дівчата, будь ласка, не кажіть нікому, що я вас навчав логіки!".

Про викладача сьогодні знаю наступне: начебто він поїхав за кордон, начебто в Британію, начебто в якийсь університет:) Але напевно знаю те, що він регулярно читає "Якщо не ти, то хто?"! І, ймовірно, прочитає цю скромну згадку про себе. 

Тож хочеться приділити увагу нашому постійному читачеві та зізнатися в наступному. Усім, з ким розмова заходить про вас, я кажу, що ви мене навчали логіки. Ще й додаю, що  просили це приховувати:) Кожного разу отримую від цього задоволення. Недарма психологи кажуть, що частка "НЕ" не усвідомлюється  ігнорується свідомістю. А можливо, тут спрацьовує система забороненого плоду, хто зна'?

Втім, ви маєте про це знати! Я думаю, заборонити жінкам про щось говорити - це чудовий піар-хід, запатентувавши який, ви зможете на продажах ідеї заробити кругленьку суму!

Бажаю успіхів усім, хто прочитав ці рядки, а особливо тим, кому ще досиджувати на  твердих лавах університету. Героя ж моєї розповіді прошу не шукати логічних помилок в тексті:) Хоча... якщо не ви, то хто? (п.с. ну така вже жіноча логіка).

Онука Чучупаки 




3 коментарі:

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ