пʼятницю, 3 травня 2013 р.

Міська рада пішла в травневий запій – представник опозиції не може зареєструватись в кандидати

Ще вчора, 2 травня, Дніпропетровська міська виборча комісія (ДМВК) мала остаточно визначитися  з кандидатами в депутати по округу №54 – на довибори у міську раду 26 травня.  Та телефон комісії вже 2 доби не відповідає, кабінет ДМВК закрито, а охоронці просять представника від єдиної опозиції Кирила Дороленка покинути приміщення міської ради.

«29 квітня я подав документи на реєстрацію мене як кандидата, а через 3 дні, згідно 41 статті закону про вибори, мені мали б повідомити про реєстрацію чи відмову у реєстрації, – заявив голова Дніпропетровської "Студентської Свободи" Кирило Дороленко. – Проте вже пройшло 4 дні і я не можу отримати відповіді від членів комісії: вони влаштували собі травневі канікули, не зіставивши їх з календарним планом проміжних виборів і не залишивши в ДМВК чергового. Якби таке сталося у будь-якій іншій європейській країні – голова ДМВК була б вже притягнута до адміністративної відповідальності». 

Календарний план роботи ДМВК знаходиться у відкритому доступі на сайті міськради. Там же – й постанова про призначення довиборів  по округу №54 26 травня.

Юристи Дніпропетровської «Студентської Свободи» наразі готують скарги до окружної виборчої комісії та центральної виборчої комісії, а також позивну заяву до окружного адміністративного суду Дніпропетровська. 

Онука Чучупаки








Немає коментарів:

Дописати коментар

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ