вівторок, 2 липня 2013 р.

Ніколи не знаєш, що буде останньою краплею...



Для тих, хто раптом не в темі:





Настрої суспільства в інтернет-просторі:


banderovits 
самосуд!!!
більше нічого не допоможе.
а будем мовчати завтра буде твоя мама,жінка,донька...
Яша 
Отмажут как пить дать! Есть ментовский общак, кого нужно купят, кого следует припугнут и всё будет как им надо. Ета власть своих псов в обиду не даст бо порядошные охранять её не будут.

Кот 
В Украине традиционно служитель закона не может быть виноват. Виноват может быть только гражданское лицо, даже если оно пострадало от мента.

Кто последним будет валить из этой страны, не забудьте выключить свет в аэропорту!
Марина 
Посадити за грати цих тварюк це занадто просте покарання. Дайте зробити людям самосуд. Це буде найгірше покарання. Я думаю їм буде не солодко, якщо натовп їх просто пошматує, поб,є а потім згвалтує в усі дірки так само, як вони познущалися з бідолашної дівчини.
сява 
да классная у нас страна......просто какой президент такое и общество.не жалеть ублюдков -строго наказать,чтоб другим не повадно было....услышь глас вопиющий к справедливости своего народа Виктор [великий]!!!!!!!!!!!!
Pegucka_ua 
Будем и дальше быдлом тупым прикидываться и думать "моя хаха скраю" или начнем действовать???
Я вже одягнувся, виїжджаю з Києва до Врадіївки зараз. Едуард Леонов, Свободівець 
3 тачки з Києва на Врадіївку вже поїхало. Іде подальший набір.

Звертайтесь в коментарі сюди або напряму до адміна "Остап Скіф".

ACAB!

2 коментарі:

  1. Чорний Ворон21 липня 2013 р. о 10:31

    Нажаль подібні знущання над жінками мають місце по всій Україні ледь не щодня. А скільки випадків нам не будуть відомі ніколи? Хто їх захистить?

    ВідповістиВидалити
  2. Чорний Ворон21 липня 2013 р. о 10:46

    Погроми райвідділків, побиття посадовців, самосуд - це не вихід. Насилля породжує насилля. Народ пару спустив на одному єдиному випадку, вся Україна із задоволенням "посмакувала" і СПИМО далі. Авось нашу родину таке лихо не зачепить. Зачепить. При такому ставленні до кожного в Україні аналогічне лихо прийде в оселю. Одного дня зупиніться і запитайте себе: якщо я етнічний українець, то чи розмовляю я (незалежно від регіону) цілодобово українською мовою, чи веду я здоровий спосіб життя, чи здатний я захистити хоча б себе (напр., працівник ДАІ неправомірно склав на мене протокол, вимагає хабар. Я не дам хабар, а витрачу час і кошти, захищатиму свої права за законом...) без застосування насилля...Якщо відповідь на запитання негативна, то про що ми говоримо. Ніякі самосуди не допоможуть... бо судити треба себе, бо допускаєш свавілля навіть щодо себе. Якщо не здатний захистити себе, то не здатний захистити Україну. Революційні зміни потрібно невідкладно розпочати кожному українцеві з себе рідного. Змінити своє мислення, звільнитися від страху та стеріотипів. Нарешті дозволити собі любити рідну землю, народ, мову і не боятися показувати це іншим. Українці виступають за свою мову, за свою землю, а не проти чиєїсь мови тощо.

    ВідповістиВидалити

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ