четвер, 30 травня 2013 р.

Читачі журналу «National Geographic Україна» - проти реклами алкоголю (ПЕТИЦІЯ)

Читачі журналу «National Geographic Україна» написали колективне звернення-петицію до українського видання з проханням не рекламувати алкоголь. Наразі активісти збирають підписи від небайдужих читачів журналу, які погоджуються з тим, що реклама алкоголю в науково-популярному виданні, цікавому для дітей, - зайва.

"Шановна редакціє! Ми, читачі «National Geographic Україна», вважаємо за потрібне повідомити Вас про свою стурбованість щодо наявності у журналі реклами алкогольних напоїв", - йдеться у зверненні громадськості. Авторів звернення непокоїть те, що у травневому номері журналу поруч із зображенням динозаврів, які надзвичайно привертають дитячу увагу, була розміщена реклама коньяку.

"Ця реклама має здатність виховувати у дітей з раннього віку прихильність до нездорового способу життя, як на свідомому, так і на підсвідомому рівнях, - заявляють читачі. - Просимо шановну редакцію «National Geographic Україна» врахувати думку громадськості та прибрати зі сторінок журналу неприйнятну для дитячої аудиторії рекламу алкоголю чи інших шкідливих для здоров’я речовин".

Варто зауважити, що подібний випадок розміщення реклами непоодинокий в журналі. В одному випуску може бути по 2-3 рекламних сторінки з зображенням різних алкогольних брендів.

Долучитися до ініціативи й підписати петицію можна тут.
А подивитися щось цікаве з журналу  - на підписці у ВК.


1 коментар:

  1. І журнал ЕКСПЕРИМЕНТ також за розвиток здорової та сильної нації.
    Перший в Україні психологічний журнал українською мовою
    Журнал розвитку, журнал особистості, журлал з експериментами людей та тварин
    Приєднуйтесь:
    http://spe.org.ua/experyment/

    ВідповістиВидалити

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ