вівторок, 21 серпня 2012 р.

Таємниця Сімферопольського вокзалу

Нещодавно пощастило  відвідати  це популярне місто Сімферополь, з  симпатичним вокзалом і приставучими таксистами (в більшості татарами).  Зробила там для себе декілька відкриттів - якими хочу  в режимі дайджесту  поділитись з друзями "Якщо не ти, то хто?".


Посміхнули люди  - будучи привітними, гостинними й  чемними, після того, як я сказала, що націоналістка, насупилися і промовили щось типу "ну, национализм - это не очень хорошо". Я задала питання "чому" і почула у відповідь   щось накшталт "нужно хорошо относиться ко всем людям". Прийшлося пояснювати неосвіченим сімферопольцям різницю між націоналізмом і нацизмом, в результаті дійшло до того, що почула фразу: "ой, як вже набридли ці татари зі своїми мечетями! І тут їм мечеть будуй, і там...!". Це було моїм першим здивуванням, та незабаром дочекалася другого.

Поки мене водили по прекрасному ботанічному саду Таврійського університету - до мого провідника зателефонував начальник.

"Да, здравствуйте. Наверное, сегодня не заеду... ко мне тут гости из Украины приехали... Да, хорошо, до завтра".

Фраза "Гости из Украины"  різанула по моїм вухам і я не втрималась від запитання, чому він так сказав, бо ми и без того в Україні.

"Ну, вы же не из острова, а из Украины. У нас это как заграница. Часть симферопольцев себя вообще россиянами считает. Когда говорят "сегодня наши играют", говорят про сборную по футболу  России, а не Украины".

Це було другим здивуванням, але не останнім. Третє вразило мене тоді, коли я дізналася, що сімферопольський вокзал містить в собі сакральні   язичницькі сенси, вкладені архітектором, який  полюбляв оккультні науки. Власне, саме з цієї причини я написала даний пост. Тисячі туристів кожного року проходять повз таємні  символи і ні про що не здогадуються. Проте тепер це не про мене. І не про вас, якщо подивитесь дане відео.



Все ж таки, мабуть, варто звертати увагу на дрібниці:)

П.С. У Криму, виявляється, вже давно три офіційні регіональні мови: російська,українська і татарська.

Онука Чучупаки,
галопом по Сімферополю.

3 коментарі:

  1. Вважаю, що Крим нам таким не здався, там небезпечна суміш з русофілів-путєнцав, татарви, циган та іншого етносу.

    ВідповістиВидалити
  2. тре референдум робити, у крима забирати автономію!

    ВідповістиВидалити
  3. От без фрази "оранжеві оголосили геоями зрадників" ну ніяк не можна випустити програму в світ... Кацапам точно мозок защемило.

    ВідповістиВидалити

Щоб вдалося опублікувати коментар, в графі "Коментувати як" оберіть функції ІМ'Я/URL або АНОНІМ